Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.
Zakres usługi :
– Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących
– Analiza sprzedaży, kosztów i zysków
– Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków
– Analiza rentowności
– Analiza przyczynowa zmian rentowności
– Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków
– Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe
– Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)
– Analiza zachowań klientów
– Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta
– Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu
– Analiza koszyków zamówień
– Analiza zwrotów towarów
– Analiza efektywności kampanii promocyjnej
– Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce
– Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku
– Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej
– Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego
– Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy
– Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy
Więcej informacji: