Biuro Terenowe Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rawie Mazowieckiej zamyka się na interesantów. Bezpośrednia obsługa klientów przy ul. Solidarności jest niemożliwa.
Jak informuje Monika Kiełczyńska, Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego – decyzja o zamknięciu Sali Obsługi Klientów w Rawie zapadła w związku z sytuacją epidemiczną.
Najbliższe czynne sale obsługi w ZUS to:
* Sala Obsługi Klientów w Oddziale w Tomaszowie Mazowieckim ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42;
* Sala Obsługi Klientów w Inspektoracie w Skierniewicach Aleja Niepodległości nr 5.
– Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń. Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00 – mówi rzecznik Monika Kiełczyńska.
Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Maile z zapytaniami można też kierować na adres: [email protected].
Osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się także na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem ZUS można umówić się wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl).