ZUS w Rawie wznawia bezpośrednią obsługę klientów. Sprawdźcie jak najłatwiej załatwić sprawę w rawskim biurze terenowym

erawaMiasto
komentarzy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od 28 grudnia, wznowiona została bezpośrednia obsługa Klientów w Biurze Terenowym w Rawie Mazowieckiej.

Klienci będą obsługiwani na Sali Obsługi Klientów w poniedziałki od godziny 8:00 do 17:00, a od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
– Jednocześnie zachęcamy Klientów do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń – tłumaczy Monika Kiełczyńska, Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego.

Przypominamy też, że z ZUSem można się skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Maile z zapytaniami można też kierować na adres: [email protected].

Osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem ZUS można umówić się wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl).

Podziel się artykułem

0

Dodaj swój komentarz