Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)

daniel
komentarzy

Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.

Zakres usługi :

– Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących

– Analiza sprzedaży, kosztów i zysków

– Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków

– Analiza rentowności

– Analiza przyczynowa zmian rentowności

– Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków

– Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe

– Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)

– Analiza zachowań klientów

– Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta

– Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu

– Analiza koszyków zamówień

– Analiza zwrotów towarów

– Analiza efektywności kampanii promocyjnej

– Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce

– Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku

– Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej

– Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego

– Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy

– Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy

Więcej informacji:

Analiza e-commerce

Podziel się artykułem

0

Dodaj swój komentarz