Rawa Mazowiecka zwycięzcą Turnieju miast. W nagrodę Urząd będzie mógł skorzystać z kampanii reklamowej wartej blisko 100 tysięcy złotych…

erawaMagazyn
komentarzy

Rawa Mazowiecka już oficjalnie zwycięzcą Turnieju miast, internetowego plebiscytu organizowanego przez serwis Zumi.pl. Dziś rano Urząd Miasta otrzymał oficjalny mail potwierdzający wygraną. Na wykorzystanie nagrody, 100 tysięcy złotych na promocyjną kampanię, ratusz ma ponad pół roku. Nie jest wykluczone, że o to jak promować Rawę, urzędnicy spytają samych mieszkańców…

Po drugim miejscu na podium plebiscytu organizowanego przez producenta słodyczy, wygrana w tej rozgrywce faktycznie może cieszyć. Rawscy Internauci znów pokazali swoje zorganizowanie, oddając łącznie blisko 24 tysiące głosów. Miejsce na podium finalnie zależne było od stosunku oddanych głosów do liczby mieszkańców danego miasta.
– To się okazało dość sprawiedliwe, bo to procentowa ilość głosów w stosunku do mieszkańców. Tym razem można było to wygrać. Gdyby Milka stworzyła takie warunki, to myślę, że bylibyśmy bezkonkurencyjni w tym głosowaniu – komentował wiceburmistrz Rawy Mazowieckiej, Wojciech Skoczek.

Posłuchaj wypowiedzi burmistrza:
[audio: http://www.erawa.pl/wp-content/audio/bskoczek_o_zumi.mp3]

Pierwsze miejsce w plebiscycie wiąże się z nagrodą. W konkursie do wygrania był 99% rabat na reklamową kampanię w serwisach Onet.pl oraz Zumi.pl. Jak informują urzędnicy, na zorganizowanie takiej kampanii miasto ma ponad pół roku.
– Termin na wykorzystanie wygranej mamy do połowy przyszłego roku, także to nie będzie tak, że skorzystamy z kampanii za dwa dni. Musimy pochylić się teraz razem z naszymi prawnikami nad stosem papierów i regulaminów, które przesłał nam organizator Turnieju miast – mówi Katarzyna Gierach z Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej UM w Rawie Mazowieckiej.

Urząd Miasta zaznacza również, że przy wyborze tego, co będzie promowane, być może skorzysta z opinii mieszkańców, dzięki którym udało zdobyć się tytuł ulubionego miasta w Polsce.

Podziel się artykułem

0

Dodaj swój komentarz